بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

نی نی خاله مریم

1392/5/24 21:36
نویسنده : ماماسی
363 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم الان نی نی خواهر خاله مریم دوست عزیزم داره بدنیا میاد

برای مامانش دعا کن زایمان راحتی داشته باشه ...

دلم پر میکشه برای روزی که شما بیای تو بغلم ...

دوستت دارم

امروز یه گهواره خوشکل دیدم واسه کنار تخت خودمون تصمیم گرفتم اونو برات بگیرم

بابایی هم خیلی خوشش اومده ...

قرار شده 5شنبه شبا و جمعه ها گهواره شما سمت بابایی باشه از الان برای من شرط گذاشته

خیلی دوستت داره بابایی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهارنارنج و یاس رازقی
24 مرداد 92 23:26
عزیزم. همون صبح که وبلاگ خودت رو خوندم اینجا رو هم دیدم. خیلی خوشحال شدم. اسمش هم قشنگه بنیتا. عالیه. میگم ثریا جان این پستت رو خوندم یه کم تو فکر رفتم. من همینجوریشم همیشه از اینکه بخواد یه بچه بهمون اضافه بشه و همسرم اون رو هم دوست داشته باشه حسادت میکنم. حالا با خوندن این پست تو یه لحظه دوباره با خودم گفتم اگه یه روز همسر منم چنین اشتیاقی به بچه نشون بده چی؟! این یکی از چندتا دلیلیه که دوست ندارم بچه داشته باشم!..
باران
26 مرداد 92 9:55
واي خوش به حال بنيتا عکس گهواره رو بزار ببينيم سليقه خوب مامان بنيتا رو
مامان دخمل طلا
26 مرداد 92 11:52
بابا ها چه شرطهايي ميذارن باباي نازنين رقيه هم ميگه بايد نازنين پيش من بخوابه عزيزم انشالله گهوارش مباركش باشه
مامان تینا و رایان
26 مرداد 92 18:23
ممنونم که بهم سرزدی مامان بنیتا جون..عزیزم لینکتون میکنم با اجازه و امیدوارم نی نی نازت زود دنیا بیاد.عکس گهوارشو بزار دلمون اب شد
مامان اریانا
26 مرداد 92 18:59
سلام .اخه جه شیرینه خرید این روزها ..مبارکش باشه
مامان مانی
27 مرداد 92 15:44
سلام عزیزم باباها همه دختر دوستن الهی عکس گهواره اش رو حتما بزار ما هم برا مانی کنار تختمون گهواره گرفته بودیم خیلی خوبه
مادر منتظر
29 مرداد 92 20:28
سلام وبلاگ زیبایی دارین با خاطرات شیرین. منم منتظر دختر کوچولوم هستم. باباییشم خیلی منتظره همش میگه من شنیدم دخترا خیلی بابایی هستن منم میگم اره همینطوره. میخواستم به اون دوستمون که نوشته به خاطر ترس از اینکه نکنه بابای بچش اشتیاق زیاد به بچش نشون بده بچه دار نمیشه بگم که منم اوایل همین حسو داشتم ولی وقتی باردار بشی یه حس دوست داشتنی میاد سراغت که نگو و خودت دوست داری بابایی , بچتو خیلی دوست داشته باشه و بهش علاقه نشون بده , اینطوری تو هم بیشتر عاشق بچت میشی مادر شدن حسیه که تا تجربش نکنی درکش نمیکنی خیلی عالیه امیدوارم زودبچه دار شی حسادتای مادرانه هم خودش عالمی داره و مثل مادر شدن شیرینه انشالله سایه پدر و مادرای عاشق همیشه بالای سر بچه ها باشه