بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

چهار ماهگی ... سیزده بدر و واکسن

1393/1/21 17:37
نویسنده : ماماسی
2,137 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان قربون برم الهی الان که برات مینویسم شما چهار ماه و ده روزه هستی

متاسفاته مثل همیشه وقت نمیشه به موقع برات بنویسم

الان لالا کردی مثل فرشته ها ...

گل قشنگم روز چهار ماهگیت

اینجا بابایی پشت سرم ایستاده بود و شما مظلومانه داشتی نگاهش میکردی

 

وای بنیتای قشنگم عاشق این عکستم مامانی

عزیز دلم روز یازدهم واکسن داشتی اما به خاطر اینکه سیزده بدر اذیت نشیم شما رو روز 16 ام

بردیم ... مثل دفعه قبل با خاله مهربان رفتیم اما بعدش رفتیم خونه عزیز ... یه بار یکم تب کردی که

پاشویه ات کردم خوب شدی اما خب یکمم بی قرار بودی اما خدا رو شکر اندازه دفعه قبل اذیت نشدی

و گریه نکری ... جای واکسنت یکم قرمز بود که البته اینجا واضح نیفتاده اما دو سه روز بعدش خوب شد

فدای پاهای قشنگت بشم

اینجا خونه مامان بابایی مهمون بودیم

این لباسو عمو رضا برات خریده من خیلی دوسش دارم بهت میاد

اینجا بغل بابایی دستت تو دهنت بود هی هم داشتی با خودت حرف میزنی اقو اوقو و صدا در میاوردی

اینجا بابایی داشت شیطونی میکرد خخخخخخخخخخخ

اینم عکسای سیزده بدر

اولین سیزده بدرت مبارک عزیز دلم

اینجا تو چادر لالا کرده بودی یکم سرد بود و خاله حسابی روت رو پوشونده بود

فدای پوست لطیفت بشم یکم سوخته بودی تو آفتاب و باد ...

مامانی عاشششششششششششششششقتم همه انگیزه من برای زندگی هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان دخمل طلا
22 فروردین 93 12:27
اي جوووووووووونم ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش كنه شيريني خاله رو من كه تو عكسهاش عاشقش شدم اگه ببينمش كه ميخورمش اسپند فراموش نشه ماماني خدا رو شكر اين بار زياد اذيت نكرد براي واكسنش نازنين رقيه اين بار 4 روز اذيت شد
نیلویی
24 فروردین 93 13:09
وایییییییییییییییییییییی چقدر ناز شده! دلم نی نی خواست
خاله
24 فروردین 93 18:41
واااای خدا این دخملی واقعا خوردن داره خدا حفظش کنه ایشالا 4سالگی , 40سالگی و .... و عمری با عزت
madarkhanomi
27 فروردین 93 12:04
بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود بیخودی حرص زدیم سهم مان کم نشود ماخدا را با خود سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم ما به هم بد کردیم ، ما به هم بدگفتیم ما حقیقتها را زیر پا له کردیم و چقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم روی هرحادثه ای حرفی از پول زدیم از شما میپرسم ما که را گول زدیم ؟
خاله
29 فروردین 93 19:56
زن بهاریست که هرگز طعم پاییز را نمی چشد..... روز تو ای بانوی ایرانی مبارک........................
مامان مانی
30 فروردین 93 19:14
وزت مبارک مامان مهربون
ارام
31 فروردین 93 9:21
اولین روز مادرت مبارک برای مادرت یک کاری بکن فردا نه چند ثانبه دیگر هم نه چند ساعت بعد هم نه همین الان ، اگر زنده است… دستش را اگر به آسمان رفته است …قبرش را اگر پیشت نیست …یادش را اگر قهری…چهره اش را اگر آشتی هستی پایش را…ببوس
نیلویی
31 فروردین 93 9:38
روزتتتتتتتتتتت مبارک عزیزم
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:07
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
مامان دخمل طلا
2 اردیبهشت 93 7:36
سلام عزيزم روزت ماهت سالت و تمام لحظات عمرت مبارك شاهكار زيباي خلقت
♥مامان متین جون♥
2 اردیبهشت 93 17:14
ماشالا بهش نوشابه خوردنشو
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 16:21
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
خاله
5 اردیبهشت 93 12:54
سلام خاله ی مهربون وبم آپ شده با کلی عکس بدو بیا که منتظرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ساینا
5 اردیبهشت 93 17:46
عزززززززیزززززززدلم ماشالا به بنیتا ...روز به روز خوشگل ترو شیرین تر ماشااااااااااااالااااااااااااااا
الهام
8 اردیبهشت 93 19:12
آ قربونه دخترمون بشمممم.چه موهای نازی داره آدم دوست داره درسته قوووووورتش بده....مااااشالله
madarkhanomi
10 اردیبهشت 93 12:47
دخملک منم توی مسابقه نی نی خوشکل شرکت کرده لطفا بهش رای بده مرسی گلم.این هم سایتشه :http://www.madrese.niniweblog.com باید از یک تا 5 بهش یه امتیاز بدین.
سولماز
5 تیر 93 23:30
سلام مامانی دختر ووب زیبای داری از چشم بد دور باشند من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم