بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

بدون عنوان

1393/6/2 10:14
نویسنده : ماماسی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل من و بنیتا 

متاسفانه خونه جدیدمون فعلا نت پر سرعت ندارم 

با نت گوشی سر میزنم که سرعتش خیلی کمه ، چند بار 

به وبلاگ دوستان از جمله آرام و مامان نازنین رقیه سر 

زدم و نظر هم نوشتم و با اینکه برام نوشت ارسال شد 

اما بعدا فهمیدم ارسال نشده به همین خاطر فعلا نظر 

هم نمیتونم بزارم اما به یادتون هستم ! از اینکه به ما 

سر میزنید ممنونم ! از طرفی دوباره دارم میرم سر کار 

به محض اینکه اینترتم درست بشه و وقت خالی داشته 

باشم حتما اینجا رو آپ میکنم . 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

لاکوی
8 شهریور 93 15:56
اتاق ِ رنگی برای دوستانی کـ ه عاشق ِ کارای ِ رنگی ِ نمدی هستن ^_^ با نگاه ِ قشنگتون از اتاق ِ ما دیدن ُ مارو دنبال کنید
خاله
9 شهریور 93 17:44
مامانی دخترم 17ماهه شده بدو بیاااااااااااااااااااا
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 شهریور 93 20:24
هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب ... باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور .
فاطمه
27 شهریور 93 15:46
سلام به مامان نی نی خوشمله عزیزم فکر کنم دیگه اونقدر نیومدی نی نی ما دخمل خانمی شد برا خودش دلمون براش تنگ شده کاش میومدید یه عکسی ازش میزاشتید
الهام مامان
30 شهریور 93 16:46
مامانی تو وایبر عکس و متن بده خودم واست اپش کنم
ارام
5 مهر 93 7:33
سلام انشاا... به سلامتی بری سر کار و گل دختر اذیت نشه من که اصلا دوست ندارم دخترا رو تنها بزارم اما مجبورم برم سر کار میدونم دخترامون ماماناشون رو درک می کنن