بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

غر زدن

1392/4/21 16:12
نویسنده : ماماسی
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولوی من ...

اول بگم این روزها اصلا واسه مامانی نمیگذره خیلی طولانی شده دلم میخواد غر بزنم هی !نیشخند

از قبلا هم از روزای طولانی و خسته کننده تابستون بدم میومد و الان بیشتر ... عین بچه ها شدم

ولی شما یاد نگیری از من ها !!! الان فرق داره خجالت

از روزی که میرم دکتر و ویزیت میشم لحظه شماری میکنم واسه ویزیت بعدی فکر کنم به همین

خاطر هم هست که اینقدر دیر میگذره ...

شکم مامانی کم کم داره قلمبه میشه یکم زوده اما خب چی کنم بهش بگم جلو نیاد ؟ خنده

نمیشه که البته من و بابایی خیلی دوسش داریم این شکم قلمبه رو قلبچشمک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اخبار سلامت داک تاپ
21 تیر 92 16:25
باسلام اگه تمایل دارید که آخرین نکات مربوط به سلامت نوزادان را در وبلاگ خودتان داشته باشید، تا هر از چند گاهی آنها را مطالعه کنید، به این سایت مراجعه کنید. انشالله نی نی تون همیشه صحیح و سالم باشه