بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

هفته 37 هم تموم شد

1392/8/26 21:54
نویسنده : ماماسی
458 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکلم سلام ...

مامانی الان دارم از دکتر میام عزیز دلم ... عصری ساعت 7:30 نوبتم بود که با بابایی رفتیم و منو

رسوند و خودش رفت ... قرار شد کارم تموم شد زنگ بزنم بیاد دنبالم ...

مامانی این ویزیتهای اخری خیلی حال میده بهم چون هر دفعه حس میکنم به شما نزدیک ترم ...

امروز 37 هفته و یک روز هستم ... خانم دکتر هم فشار و وزنمو گرفت همه چیز خوب بود خدا رو

شکر و مثل هردفعه شما رو هم یه نگاه کوچولو انداخت خوشبختانه سرت دیگه پایین هست و

وارد لگن شده ... خیلی راضی بود دکترم ...

ازش پرسیدم میتونم موهامو رنگ کنم ؟ خانم دکتر گفت بله هفته بعد حتما اما موهای مشکی خودت

از همه قشنگ تره و من حاضرم هر چی دارم بدم موهام مشکی باشه ! کلی خندیدیم گفتم

خانم دکتر دیگه واسه تنوع و عوض شدن روحیه لازمه ...

نوبت بعدی مو واسه سوم آذر زد یعنی یک هفته بعد خیلی خوشحالم چون همش حس میکنم

به اومدنت نزدیکتر شدم نفسم ...

بابایی اومد دنبالمون و مثل همیشه با ذوق و شوق ازم خواست براش تعریف کنم چی شد همیشه

میپرسه میگه از اول اول بگو برام !

بعدش هم با بابایی رفتیم شام جوجه بروستد بابایی غافل گیرم کرد اخه من خیلی دوست دارم این

غذا رو ... بعد هم باهم دیگه برگشتیم خونه ... دیگه باید ساک خودم رو هم ببندم انشالا به اومدنت

مشکل نداشته باشم و هول بشم ...

مامانی عاشقته میبوسمت !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه
26 آبان 92 23:21
ای جان داره خانم خوشمله میاد بزودی انشالله با سلامتی بیای بنینا جونم
باران
27 آبان 92 7:52
چه با احساس و رمانتيک چيزي نمونده که بنيتا جون به دنيا بياد، من که کلي ذوق دارم ببينمش خيلي هم زياد عزيزم اميدوارم اين کوچولوي ناز ما رو به سلامتي به دنيا بياري و از حس و حال مادرانه ات بيشتر بگي
مامان تینا و رایان
28 آبان 92 10:40
قربونش برم عزیزم ایشالا به سلامتی گلم مطالبم رمز دار شده خواستی بگو بهت رمز بدم
madarkhanomi
28 آبان 92 12:18
سلام دوست عزیز.خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم واقعا مادر شدن یه موهبت الهی هست. جالبه ....آخه منم منتظر زمینی شدن دخترم هستم که انشاله این روزها دیگه میاد.یعنی 10 آذر خوشحال میشم بهم سر بزنی
madarkhanomi
28 آبان 92 16:40
با افتخار لینک شدی دوست عزیزم من که این روزها خیلی بی تاب شدم.دردهامم شروع شده انشاله که شما هم یه نی نی سالم و صالح به دنیا بیاری گلم
ارام
29 آبان 92 9:28
خدا رو کر همه چی رو به راهه انشاا... خانم گل به زودی به سلامتی میاد تو بغل مامان باباش
madarkhanomi
30 آبان 92 10:56
رمز لطفا... دوست خوبم تو روخدا برام دعا کن عملم نزدیکه،استرس دارم مرسی
خاله
30 آبان 92 17:39
خدارو شکر که همه چی خوبه...... تاریخ اومدنه نی نی معلوم نیست؟؟؟؟؟