بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

هفته 36

1392/8/17 13:27
نویسنده : ماماسی
402 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم هفته 36 هم امشب تموم میشه کم کم شمارش معکوس شروع میشه

همه و همه منتظر اومدن شما هستن...

و بیشتر از همه من و بابایی.

خاله فاطی که الان دو هفته ای یک بار میاد خونه عزیز گفته بنیتا بیاد من هر هفته میام توام باید بیای

که عشقمو ببینم اخه خاله فاطی خونش از ما دوره کرج زندگی میکنه از طرفی هم متاسفانه نمیتونه

نی نی دار بشه و میدونم چقدر سخته اما عاشق شماست و هر لحظه با اس ام اس و زنگ حالتو از

من میپرسه ... امروز روز همایش شیرخوارگان حسینی بود کلی برای خاله و برای همه کسایی که

منتظر. نی نی هستن یا نی نی هاشون مریضه دعا کردم یه عالمه گریه کردم مامانی .. سلامتی شما

رو هم خواستم که سالم بهم برسونتت...

عزیز دلم دیگه این روزها هم واسه مامانی خوابیدن سخت شده هم بقیه کارها ... سعی میکنم

با بابایی زیاد برم پیاده روی که برای زایمان اماده باشم اما خب زود کمرم درد میگیره ...

هر لحظه به یادتم قند عسلم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ارام
18 آبان 92 7:47
به سلامتی خدا رو کر هو خودت و هم نینیت خولین خدا انشاا... به حرمت این ماه عزیز همه نی نیای تو راهی رو سالم دست ماماناون برسونه واون مامانابب رو که ارزوی نی نی دارن رو هم صاحب نب نب کنه انشاا...
مامان دخمل طلا
18 آبان 92 7:50
انشالله گل دخترمون صحيح و سلامت مياد بغل مامان و باباش
مامان زیبا
19 آبان 92 0:29
انشالله که اخرین هفته هاتم به خوبی سپری شه و صحیح وسالم گل دخترت بیاد بغلت منم تا جایی که میتونم واسه خواهرت دعا میکنم سال بعد این موقع نی نیش در اغوشش باشه البته اگه لایق بدونی
مامان تینا و رایان
19 آبان 92 7:58
ایشالا به حق این روزای عزیز زایمان راحتی داشته باشی عزیزم...و بنیتا جونی سلامت دنیا بیاد..ایشالا خاله جون هم نی نی دار بشه و همبازی دخمل گل شما
سحر خلیل زاده
19 آبان 92 16:59
سلام عزیزم خوبی ایشالله که هممون زایمان راحتی داشته باشیم خاله فاطیم زوده زود نینیش بیاد تو دلش راستی من هر وقت میام وبلاگت کلی حباب بازی میکنم
مادر منتظر
20 آبان 92 18:22
سلام مامانی مهربون بنیتا جونم عزیزم خوش به حالت که 36 هفتت هم تموم شد. من که هنوز 30 هفتم تموم شده دیروز . امیدوارم به سلامتی فارغ بشی و نینیت هم صحیح و سالم باشه عزیزم. نگران نباش دیگه چیزی نمونده عزیزم. انشاالله که خاله جون بنیتا هم سال دیگه همین موقع منتظر نینی باشه که توی دلشه . عزیزم من رو هم خیلی دعا کن که خدا یه نینی سالم بهم بده و فاطمه جونیم سلامت باشه عزیزم. مراقب خودت باش. دست بابایی بنیتا هم بابت همه زحمتهایی که میکشه درد نکنه . پست قبلیت هم حرف نداشت عزیزم.
فاطمه
22 آبان 92 0:31
انشالله به حق این شب تاسوعای حسینی همی اون مامانهای که نی نی ندارن صاحب یه نی نی سالم و صالح بشن و مامانهای که میخواد نی نی شون دنیا بیاد نی نی خوشملا با سلامتی پاهای کوچولوشون رو تو این دنیا بزارن بنیتا جونم بگو الهی آمین التماس دعا
خاله
24 آبان 92 15:01
ایشالا زودی خبر نی نی دار شدن خاله رو بدی خدا بزرگه.................... بیا وب دختریم..................