بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

لباسهای دخملی ناناسم( سیسمونی 1 )

1392/7/7 18:42
نویسنده : ماماسی
936 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امشب بابایی شبکاره همیشه شبایی که بابا نیست من خیلی دلم میگیره الان تموم امیدم

اینه که بعد دنیا اومدن شما دیگه شبا تنها نیستم و یه تیکه از وجود بابایی یعنی شما عشق کوچولومون

پیش من هستی ...

امروز میخوام برات عکس لباسای نازتو بزارم ... دست عزیزجون و بابا جی درد نکنه البته خب بعضی هاشو

هم بابا فرشاد برات گرفته ... ایشالا دنیا اومدی برات باز هم هر چیزی لازم بود میگیریم ...

امروز لباسهاتو میزارم چون بقیه وسایلت رو عکس نگرفتم ...

اول اول از همه برات عکس یه لباسو میزارم که نمیدونم اصلا تاز هوا گرم بشه اندازه ات می مونه یا نه چون

سایزش کوچک هست اینو من و بابایی عید سال 91 که تازه تصمیم داشتیم شما رو از خدا هدیه بگیریم

تو سفرمون به مشهد خریدیم خیلی دوسش دارم شایدم یه روزی تو خونه تنت کردم چون میترسم برات

کوچک بشه

 

عزیزم این ست رو برای بیمارستان میخوام بزارم که تازه دنیا میای تنت کنن

 

 

این لباس هندونه ای رو برای شب یلدا گرفتم که تنت کنم عزیزم البته اگه زایمان طبیعیم به موقع باشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زیر سارافونی هات عزیزم

 

بابایی عاشق این سارافون و کلاه هست

 

منم عاشق این پالتو هستم که انشالا یک ساله بشی اندازه ات میشه عزیزم

 

 

 

 

 

عزیزم امیدوارم به سلامتی دنیا بیای و از اینا استفاده کنی

چقدر خوردنی میشی وقتی تو این لباسها ببینمت ...

انشالا بقیه شو بعدا میزارم

دوستت دارم مامانی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

M:M ܓܨ☆
6 مهر 92 22:50
سلام.... به وبلاگ منم سربزنید خوشحال میشم.....نوهم لینک کن ممنونم///راستی من میتونم بازدیدوبلاگ شماروتا3000برسونم درعرض یه ربع....هزینش فقط 10تومن هست اونم برایک ماه...یعنی دریک ماه هرروز3000بازدیدداری... اگه خواستی به وبلاگم سربزن ودرنظرات سفارش بده...اول امتحانی 400تاباردیدمیرسونم بعد میتونی تصمیم بگیری..وبلاگت در نی نی وبلاگ جزو پربازدید ترین ها میشه یک ماه
مامان دخمل طلا
7 مهر 92 7:07
آخي چه لباساي نازي انشالله مباركش باشه و باتن سالم از همشون استفاده كنه
باران
7 مهر 92 7:39
چه خوشملن برازنده بنيتا جون
ارام
7 مهر 92 11:17
سلام چه لباساس نازی یکی از شیرینیای دختر لباسای متنوعشه هر کدومشون از اون یکی خوشگلترن مبارکش باشه
فاطمه
7 مهر 92 13:48
وای دلم ضعف رفت وقتی این لباس دخملونهای کوچولو رو دیدم الهی که با سلامتی به دنیا بیای بنیتا جونم و بعد مامانی عکس شما رو که این لباس خوشملا رو پوشیدی اینجا بزاره ما هم هی قریون صدقت بریم نازگلم
عاطفه
7 مهر 92 18:17
ای جااااااالنم مبارکش باشه انشاالله به سلامتی....خیلی ناناسن
مامان تینا و رایان
7 مهر 92 21:46
واایی دلم غش رفت خیلی ناز هستن..فقط یه تجربه مادرانه..شلوارهای جوراب دار زود کوچیک میشن..لباس زیر دکمه دار برای نی نی بخرید برای توی خونه...هم پوشک رو نگه میداره و هم شکمش بیرون نمیاد و سرما نمیخوره..دست مامان بزرگ و بابا جونی درد نکنه..ایشالا به سلامتی بپوشه
خاله
8 مهر 92 18:53
خیلی خوشگل بودن ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد و همه این لباسارو تنش می بینی مامانی وب دختری منم آپه بدو بیا.....................................
مامان مانی
10 مهر 92 2:40
عزیزم ایشاا... به سلامتی استفاده کنی گلم بوووووووووس بنیتا جونم ایشااا... به سلامتی به دنیا بیای
مامان اریانا
10 مهر 92 21:06
وای لباساش خیلی خوشگلن .ایشالله مبارکش باشه .منو و اریانا بی صبرانه منتظر این نی نب خ.شمل بنیتا خانم هستیم وایشالله به سلامت دنیا بیاد
مامان هستی کوچولو
11 مهر 92 22:57
چه لباسای خوشگلی چه با سلیقه ایشالا بنیتا کوچولو به سلامتی استفاده کنه
باران
13 مهر 92 8:08
کلي لباس خوشگل ديگه اضافه کرديد؟؟؟؟ درسته؟؟؟؟؟ خيلي نازن دل تو دلم نيس که عکس بنيتا رو ببينم توي اين لباساي خوشمل و ناز عزيزم بنيتاي ما دقيقا کي قراره به دنيا بياد؟؟؟؟؟؟؟؟
باران
13 مهر 92 13:33
ثريا جونم چقدر جالب بنيتاي خوشگل ما 1 ماه زودتر از ماهي کوچولوي من دنيا مياد آره سزارين زودتر ميشه اما شنيدم چندروز اختلاف داره اميدوارم که به سلامتي تا 2 ماه و چند روز ديگه عکس بنيتا بياد رو صفحه وبت چون دل تو دلم نيس که ببينمش
باران
13 مهر 92 13:39
آره ثريا جون باهات موافقم منم گاهي به سختي هاي بعدش فکر ميکنم اما به هر حال ترجيح ميدم که اين مدت باقي مونده زودتر بگذره تا در آغوش بگيرمش و حس زيباي مادري رو با تمام وجود درک کنم برا ماهي من 16 بهمن تاريخ زدن
maman masi
16 مهر 92 18:28
وای خدااااااااااااااااااااااااا ثریا جون دلم ضعف رفت واسه لباساش آخه خدایا چه نازن پیراهناش الهی قربونش بشمممممممممم مبارکش باشه انشالله به سلامتی تنش کنی