بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دختر پاییزی من

جی جی هایی که خالش براش بافته

1392/6/4 15:56
نویسنده : ماماسی
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دختر نازنم وقتی به خاله ها و مادربزرگا و خلاصه همه گفتیم شما دخملی کلی همه ذوق کردن و

خوشحال شدن البته اگر پسر هم بودی خوشحال میشدن ...

و همه برای سلامتیت دعا کردن ...

.

.

.

اینا رو خاله نرگس برات بافته عزیزکم

 

 

 

 

دستش درد نکنه امیدوارم یه روزی که دنیا اومدی اینا رو به سلامتی تنت کنم ...

وای چقدر قشنگ میشی وقتی بپوشی اینا رو ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زينب مامان دونه سيب
14 تیر 92 12:54
سلام عزيزم . مبارك باشه خييييلي نازن دست خاله خانم مهربون درد نكنه . خوش به حال ني ني چه خاله مهربوني داره ني ني من خاله نداااره كه ..... انشالله به شادي و سلامتي تن كنه
مامان ني ني
14 تیر 92 16:31
اي جانم ني ني ايشالله بياد و با دل خوش اينا رو تنش كنه دست خاله نرگس درد نكنه خيلي خوشگل بافته اينارو
آیدا
15 تیر 92 7:35
مبارکش باشه..... چگده گشنگن....
فاطمه
15 تیر 92 12:21
سلام عزیز دلم پس گیس گلابتون شد این نی نی خوشمله الهی قربونش برم هزار هزارتا تبریک
مامان مانی
15 تیر 92 15:56
ای جانم مبارک دخملی باشه چقده هنرمند مبارک باشه وای وقتی تصورش میکنم تو این لباسا خیلی ناز میشه
ارغنون
16 تیر 92 11:21
دست خاله جون درد نكنه. چقدر خوشگلن اينا. مامان منم خيلي وقت پيش يه دست لباس بافتني براي ني ني نداشته ام بافته بود و گذاشته بود كنار. فكر كنم ديگه بايد برم پيداش كنم.
زهرا
17 تیر 92 13:49
سللللللللللللللللللللللام چه دخمل نازی بشه این وروجک از حالا چقدر طرفدار داره دخترت رو به پسر من میدی راستی دنبال اسم هستی؟ ایم مشخص شد بگو با اسمش لینک کنم
ارام
17 تیر 92 14:22
سلام مبارک باشه انشاا.. نی نیت به سلامتی به دنیا میاد لباساش خیلی نازن خوش به حالش که خاله به این هنرمندی داره
zbagheri
17 تیر 92 20:10
سلام عزیزم خوبی چه خبرا؟ مبارک باشه انشالله به سلامتی تنش کنی من اون لباسو خیلی خوشم اومده وای جیگرشو خاله بخوره اگه دخمل دار بودم اونو دودره میکردم
سارین
17 تیر 92 22:04
سلام عزیزم. وبلاگ نینی مبارک باشه. پس بالاخره دخمل دار شدی. به سلامتی گلم. دعا کن منم نینی دار بشم براش وبلاگ درست کنم لینک کنم
فریبا
19 تیر 92 17:26
مرسی پیشمون اومدی. از این دوران خیلی استفاده کن. بهترین دوران زندگی من بارداری بود. راستی منم با افتخار لینکت کردم
فاطمه
21 تیر 92 11:35
سلام نی نی خوشمله این روزا ماه مهمونی خداست انشالله سال بعد تو و مامان و بابای عزیزت کنار هم سر سفره افطاری می نشینید و مهمون خدا میشید
maman masi
5 شهریور 92 14:18
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااان قربونش بشم الهی چه نازن چه خاله هنرمندی داره این فسقلی مبارکش باشه الهیییی