بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

دوستتدارم

1392/5/4 11:38
نویسنده : ماماسی
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

دیشب افطاری خونه عزیز بودیم با همه خاله ها یکسره بحث شما بود همه منتظرن بیای

خیلی دوستت دارن ...

مامانی الان داره واسه یکشنبه لحظه شماری میکنه که دوباره ببنتت اخه نوبت دکترمه ...

عزیزم دلم فرشته ی پاکم حالا که هنوز تو بهش پیش خدا هستی یه دعای کوچولو برای

مامان بکن خودت میدونی چون تو تو دلم از همه چیز خبر داری ...

خیلیییییییییییییییییییییییی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه
4 مرداد 92 11:11
سلام عزیزم خوبی مرسی از لطفت که ما رو لینک کردی و به ما سر زدی.....دوست دارم دخملی خوبه؟؟؟؟انشاالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نیت سالم باشه...... بوسسسسسسسس
زهرا
4 مرداد 92 16:09
ماشالله چقدر فعالی خوب مینوسی برا این عروسک ناز نازی ها من هم جزئ منتظرهای دیدنش قرار بده
ساینا
18 مرداد 92 16:23
ای جـــــونم ...بنیتا جونم خوشبحالت که مامانی اینقد دوستت داره برات اینهمه وقت میذاره...منم منتظر دیدنتم عزیزدلم...با پسملی من همسنید هااا