بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دختر پاییزی من

نمیدونم کی میای

1392/9/6 12:03
نویسنده : ماماسی
673 بازدید
اشتراک گذاری

ماهانای مامان

این روزها برام دیرتر از هر وقتی میگذره ... بی صبرانه منتظر شما هستم ... بیشتر از من بابا فرشاد

مدام از سرکار زنگ میزنه حالمو میپرسه هی میگه درد نداری ؟ میگم نه فعلا که خبری نیست ...

اونم خیلی بی قراره اومدنته عزیز دل مامان ... خاله ها هم مدام با اس ام اس و زنگ حال من و شما

رو میپرسن و میگن کی میاد... بهم گفتن حتس نصف شبم شد باید به مام خبر بدی بیایم بیمارستان

فکر کنم سالن انتظار رو خیلی شلوغ کنیم ماشالا کلی خاله داری و از طرف بابایی هم که مادربزرگت

حتما میاد... دخمل ناسم یک شنبه گذشته که رفتم دکتر خانم دکتر گفت منتظر باش اما باز برای هفته

بعد هم نوبت داد که اگر نیومدی دوباره بریم پیشش ... کاش بیای !

این روزها همش خودتو تو دل مامانی سفت میکنی شکمم یهو یه وری میشه ... بابایی بهم میخنده...

راستی ناناسم مامانیت روز دوشنبه بالاخره رفت ارایشگاه ... موهامو رنگ کردم و باقی چیزها خیلی

خوشمل شدم باباس کلی خوشش اومده بود... واسه اومدنت خودمو اماده کردم تا به دنیا میای یه

مامان خوشمل ببینی خخخخخخ.....

امیدوارم این بشه آخرین پستی که قبل از اومدنت میزارم ... دلم دیگه صبر نداره ...

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت داریم نینیس !

فدای وجود قشنگت ماماس و باباس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

باران
6 آذر 92 12:32
عزيزم يکمي ديگه صبور باش چيزي نمونده انشاالله همين روزاست که ني ني نازمونو ببينيم و شمام توي بقل بگيريش و ببوسي و ببويش... واي دلم خواست
ارام
6 آذر 92 20:33
انشاا... زود زود میاد توی خونه ما هم همین وضعیت همه منتظر نی نین اما انگا ین نینیا خیلی تنبلن انشا... هر وقت میان سلامت بیات
مامان تینا و رایان
6 آذر 92 23:46
ایشالا به سلامتی عزیزم خوش قدم باشه -خیلی شجاعی مامانی میخوای طبیعی زایمان کنی
مامان دخمل طلا
7 آذر 92 6:27
عزيزم اين روزهاي آخر انتظار خيلي دير ميگذره خدا كنه ني ني هامون به لطف پروردگار سالم باشن همين انتظار كشيدن ها هم براي خودمون عالمي داره انشالله در پست بعدي عكس ماهاناي ناز رو بذاري برامون
مادر منتظر
7 آذر 92 12:59
سلام مامانی گل و مهربون ماهانا کوچولو عزیزم انشاالله که به زودی و به سلامتی فارغ میشی خانومی . عزیز دلم موقع زایمان برای من و فاطمه جونی هم دعا کن .برای سلامتی دحترم و اینکه هیچ مشکلی موقع دنیا اومدن نداشته باشه . یادت نره مهربووووووووون. اسم جدید نینی هم مبارککککککککککککککک باشه. قزبون قدمهای کوچولوی نینی که میخواد بزاره توی این دنیا. عزیزم ورودت به این دنیا پیشاپیش مبارکککککککککک.
فاطمه
7 آذر 92 14:59
قربونت برم ماهانای ناز و خوشملم هنوز نیومدی خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انشالله صحیح و سالم پاهای خوشملتو بزاری تو این دنیای زیبا مامان ماهاناجون یادت نره موقع دنیا اومدن نی نی ما رو دعا کنی
مامان عاشق
8 آذر 92 16:16
اخی عزیزمیاد حال این روزای خودم افتادم، عجب سخته انتظار دیدن این نینیایشالا هر چه سریعتر بیاد بغلت
مهسا
8 آذر 92 18:27
سلام دوست عزیزم اگر می خوای برای نی نیت چیزای خوشگل بخری و اتاقش همیشه تک باشه بیا تو ××خونه نمدی×× نمونه کارا تو سایت http://www.namadi.ir موجوده برای تبادل نظر هم بیاین تو کلوپ خونه نمدی (نی نی سایت) http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25734 از قسمت ارتباط با ما سایت هم میتونید باهام در ارتباط باشید و از قسمت ثبت سفارش مدل های مد نظرتون رو سفارش بدین تمام سایز ها و رنگ ها به سلیقه شما قابل تغییره تمام مدل ها با قیمت هاشون توی سایت موجوده دوست دار شما خونه نمدی