بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دختر پاییزی من

رویاهای من با نی نی تو دلم

1392/4/29 22:29
نویسنده : ماماسی
266 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم عزیز دلم تنها امید من واسه تحمل این روزها

مامانی این روزها نمیدونم چرا اینجوری شده میدونم بیشتر به خاطر بارداری هست ... یکم

کم حوصله شدم ... اما تنها فکر بودن تو یکم منو به گذشت این روزها امیدوار میکنه ...

سالهای قبل که سر کار میرفتم طولانی بودن این روزهای تابستون زیاد به چشمم نمیومد

اما امسال تحملش خیلی سخت شده ...

اما سال دیگه حتما بهتر خواهد بود ...

عاشق اینم که تابستون بشه و با بابایی بریم شمال و کنار دریا پاهاتو بزنم به آب توام از خوشحالی

بخندی برام وایییییییییییییییییییی نازگل من اشک تو چشمام جمع میشه وقتی فکرشو میکنم !

عاشق اینم که لباسای دخملونه جینگیلی تنت کنم و ببرمت بیرون !

آخ کاش الان اون روزا بود ... میدونم هر دورانی سختی خودش رو هم داره اما مطمعنن از این روزها

بهتر خواهد بود ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اریانا
29 تیر 92 22:53
سلام ووای که چقدر من شما درک می کنم واین روزها خیلی زود می گدرندو فقط خاطره اش که بعد ها خیلی شیرینتره می مونه .از این روزها لذت ببر
sanaz
30 تیر 92 12:40
www.myninishop.com
فاطمه
30 تیر 92 14:15
سلام بر نی نی خوشمله بنیتا خانمی و مامانی گلش انشالله چشم رو هم بزاری خانم خوشگله صحیح و سالم میاد تو بغلت اونوقت موهاشو خرگوشی ببند دامن خوشمل تنش کن با بابایی برید گردش
ارام
31 تیر 92 11:52
سلام انشا ا... به زودی این لحظه ها رو می بینی لحظه لحظه دختر داشتن لذته
zbagheri
31 تیر 92 16:56
عزیزم روزی اینها هم میشه خاطره صبر وحوصله داشته باش
مامان اریانا
5 مرداد 92 23:31
سلام .خوشحال میشم تبادل لینک ذاشته باشیم .من شما را لینک کردم