بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

نوبت دکتر

1392/5/6 19:07
نویسنده : ماماسی
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان ...

الان با بابایی از دکتر اومدیم ساعت 5 رفتیم که یک ربع به 6 دکتر اومد ... بابایی هم رفت مغازه پدر

بزرگت پیش باباش من نفر اول بودم رفتم تو ... خانم دکتر ویزیت کرد و بعد گرفتن فشار و وزنم گفت

بخواب برای سونوگرافی ... ماشالا همه چیز خوب بود و خانم دکتر گفت 21 هفته کامل هستی و

دخمل خوشکلی هستی ... منم نگفتم که قبلا رفتم سونو میخواستم ببینم خانم دکتر هم درست

میگه یا نه از طرفی هم همش میگفتم نکنه سونولوژیست بیرون یه موقع اشتباه کرده باشه و شما

اشتباهی شده باشی اما خب درست گفت و خیال منو راحت کرد ...

حالا با خیال کاملا راحت برات خرید میکنم ...

هفته ی بعد ایشالا ...

با بابایی رفتیم چند جا دوباره سرویس خواب دیدیم و یه جا رو خیلی پسندیدیم مدلاشو ایشالا

میریم سفارش میدیم این هفته بگذره ...

عاشقتم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ارام
7 مرداد 92 10:07
سلام به سلامتی خدا رو شکر همه چیز خوبه منم دیروز رفتن سون بهم گفت 20 هفته و 4 روز خیلی دیر میگذره خدا کنه برای همه به سلامتی بگذره
مامان شايان و پرنيا
7 مرداد 92 14:05
ممنون به خاطر راي عزيزم
عاطفه
7 مرداد 92 16:14
ای جانم ماشاالله دیگه داره بزرگ میشه....خدا رد شکر همه چیز خوب بوده....
زهرا
8 مرداد 92 14:26
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم تو به نی نی دلبستی از چشات معلومه خانم مگه من خواننده ام برو دانلود کن گوش بده دیگه
مریم
8 مرداد 92 16:20
عزیزم مبارکه .. ببخش من دیر امدم به وب بچه ها سر زدم خدا حفظش کنه می بوسمت گلم ...
مامان ني ني
9 مرداد 92 9:27
اي جانم دخمل طلا ايشالله به سلامتي بياد بغلتون انشالله با دل خوش براش خريد كنيد
ارام
9 مرداد 92 10:18
سلام ممنونم به سر میزنی امیدوارم دختر نازت رو در آغوش بگیری شاد باشی
مامان آزاده
10 مرداد 92 13:58
عزیزم یادداشتت رو الان دیدم. اگه به من اجازه بدی تا عصر امروز 5 شنبهه ماست چک میکنم و بهت خبر میدم دوست خوبم. راستی.... میتونی توی کلوپ به صورت آنلاین با ما صحبت کنی. http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=20976
مامان ی نی نی
17 مرداد 92 19:07
tehrani ? koja miri vase kharide servis khabesh?