بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

ساک نی نی رو بستم

1392/8/10 19:34
نویسنده : ماماسی
376 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیز تر از جونم سلام

عشقم نفسم عمرم دلم واسه اومدنت دیگه طاقت نداره

مامانی امشب 35 هفته من و شما تموم میشه خدا رو شکر با کمک خدا تا اینجای راه رو به سلامتی

طی کردیم و دیگه داریم به آخرای راه میرسیم ...

امروز با بابایی ساک شما رو بستیم وای نمیدونی واسه چیدن هر تیکه اش تو ساکت هی با بابایی قربونت

رفتیم و اونا رو بوس کردیم ...

برات پتوی دورپیچ ست کامل لباسات رو گذاشتم که چیزی کم نیاد همون صورتی ها که از اول به همین

نیت خریدیمشون . یه ژاکت و شلوار و کلاه کاموایی هم گذاشتم یه سرهمی خوشمل هم گذاشتم اما

تو ساکت جا نشد قرار شد بابایی قبل ترخیص بیاره برای وقتی که شما رو میبریم خونه جورابای خوشکلت

رو گذاشتم دیگه برات بگه مامانی یه شیشه شیر کوشولو با یه پستونک محض احتیاط گذاشتم ...

واییییییییییییییییییییی فدای اون پوشک های کوشولوت بشم ده تا برات پوشک گذاشتم و قرار شد اگه

بیشتر لازم شد بابایی بیاره از خونه ... نمگیر و دستمال مرطوب هم هست ... این ساک به اضافه قنداق

فرنگی شد لوازم بیمارستان شما ... دلم پر میکشه برای دیدنت عسلم ... خدا رو شکر یه شب بیشتر

تو بیمارستان نگهمون نمیدارن دوست دارم زود بیایم خونه ...

عشق من دوست دارم اگه قرار شد طبیعی به دنیا بیای وقتی دردم بگیره که بابایی پیشمونه و خودش

من رو ببره بیمارستان ... تا ببینیم خدا چی میخواد ...

عزیز دلم مامان و بابا عاشقتننننننننننننن

کوچولوی نازم الان شما تو شکم مامانی این شکلی هستی 35 هفته ای من !

 

مامانی قربونت بره الهییییییییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان دخمل طلا
10 آبان 92 22:30
آخي عزيزم ساك دخملي مبارك باشه كه بستيش انشالله سرموقع صحيح و سلامت بياد بغلتون
مامان زیبا
10 آبان 92 22:51
به سلامتی عزیزم انشالله این چند هفته هم به زودی و به خوبی سپری شه واست عزیزم
فاطمه
11 آبان 92 0:24
انشالله با سلامتی به دنیا بیاد این نی نی خوشمله ما
مامان تینا و رایان
11 آبان 92 12:30
تصمیم گرفتی طبیعی زایمان کنی مامان شجاع ...احسنت ایشالا به سلامتی دنیا بیاد
ارام
11 آبان 92 13:08
خدارو شکربه سلامتی این روزا هم میگذره
خاله
11 آبان 92 19:08
باافتخار لینک شدید.....
خاله
11 آبان 92 19:12
بسلامتی میری و با دختر نازت برمیگردی...


دستمال مرطوب براش از روز اول استفاده نکن.
چون پوستش یه چربی خاص داره که با اون دستمال میره و ممکنه براش حساسیت ایجاد کنه.

ممنون دوست عزیزم از راهنماییت
باران
12 آبان 92 8:07
آخي دلم خواست منم ساک ببندم خووووو اميدوارم انشاالله به سلامتي به دنيا بياد اين دخملي خوشگل خاله