بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

همینجوری

1392/5/19 22:32
نویسنده : ماماسی
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملکم

امروز با بابایی رفتیم خونه عزیز اینا ... که تبریک عید بگیم ... خاله فاطمه هم اونجا بود خیلی

خوشحال شدم از دیدنش ...

کلی با هم حرف زدیم به یاد اون روزها اخه اون موقع ها که مجرد بودیم دیگه من و خاله فاطمه

آخرین دخترای باباجی بودیم و همه چی مون باهم بود ... خلاصه اینکه خیلی خازره با هم داریم ...

بعد از ظهر با بابایی برگشتیم خونه و من اومدم یه سری به نی نی سایت زدم... امروز یه عالمه

تو وبلاگ خاله های نینی سایتی سیسمونی دیدم ...

یه لحظه دلم واسه شما سوزیدششششششش آخه نی نی گلم خونه مامان و بابا الان یه خوابه

هست و اتاق خواب ما هم برای وسایل شما جا نداره و مجبوریم یه قسمت از پذیرایی رو برای

وسایل شما اختصاص بدیم اما از وقتی دنیا بیای همش شش یا هفت ماه میشه انشالا بعدش

خونمون رو عوض میکنیم و قول میدم به اتاق خوب برات درست کنم گرچه الان خودمم خییییییییلی

دلم میخواست که سیسمونی تو توی اتاقت بچینم اما خب چاره چیه ...

گذشته از اینا فعلا مهم تر از همه ی اینها سلامتیییییییییییی شماست و- اینکه صحیح و سالم

بیای تو بغل ما ...

عیب نداره بعدا برات جبران میکنم ...

مامان و بابا عاشقتنننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ارام
20 مرداد 92 8:05
سلام عیدتون مبارک اشکال نداره نی نی اتاق نداشته باشه اگر اتاقم میداشت تو این یک سال بدردش نمی خورد تا اون موقع هم خدا بزرگه
مامان دخمل طلا
20 مرداد 92 12:35
عزيزم خونه ما هم يه خواب كوچيك داره و من مجبورم فقط كمد براش بگيرم ديگه هيچي ولي انشالله ما هم قراره به اميد خدا يه خونه بزرگتر بگيريم انشالله اون موقع براش وسايلاشو ميگيرم انشالله ني ني ها سالم باشن اين چيزا مهم نيست
ارام
21 مرداد 92 9:42
سلام چند تا عکس از اسرا گذاشتم
زهرا
22 مرداد 92 12:30
سلام فقط از خدا بخواه همه نی نی ها سالم باشن مهم نیست اتاق داشته باشه یا نه تازه 6 ماه که چیزی نیست زود میگذره
مامان ِ غزل خانم
23 مرداد 92 21:22
من اسم دخترم مشخص شد ..دیگه مامانی ی نی نی نیستم ... ایشالا سال دیگه تو ی خونه بزرگ و خوشگل
maman taraneh
2 شهریور 92 20:09
انشاله با قدم پر خیر و برکت بنیتا جونم خونه دار هم میشید عزیزم