بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

پایان ماه ششم

1392/6/10 17:38
نویسنده : ماماسی
310 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم امروز شکر خدا 6 ماهم تموم شد و وارد ماه هفتم از بارداریم شدیم

نمیدونم چرا چند روزه خیلی کم تکون میخوری یکم مامانیو نگران کردی ...

از خدا میخوام که این سه ماه باقی مونده هم به خوشی و سلامتی بگذره و شما بیای تو بغلم

که تمام انگیزم برای تحمل این روزها تولدت هست ... و اینکه تو رو سالم تو بغلم بگیرم ...

امروز میرم خونه عزیز اینا و دو روز تقریبا می مونم ... دلم خیلی برای بابایی تنگ میشه اما وقتی

میرم اونجا شبکاری های بابایی زودتر میگذره ..

وقتی برگردم دو شب بیشتر نمیمونه ...

عزیز دلم یکم بیشتر تکون بخور اینقدر مامانی رو نگران نکن ...

خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان دخمل طلا
11 شهریور 92 18:25
نگران نباش عزيزم بنيتا خانومي تنبل شده شما كه روحيت عوض بشه حتما تكون هاي نازگلتم بيشتر ميشه
ماما تینا ورایان
11 شهریور 92 18:56
عزیزم نگران نباش بچه که بزرگتر میشه ..جاش تنگتر میشه و کمتر تکون میخوره..ولی اگه دیدی اصلا تکون نمیخوره باید نگران بشی..ماههای آخر ممکنه فقط روزی 1 بار تکون بخوره
زهرا
11 شهریور 92 21:33
نگران نشو طبیعیه من هم همش نگران تکون های محمد حسین میشدم بعد عادت کردم خیلی نگران شدی یه چیز شیرین بخور به مت چپ بخواب یا چند دقیقه پات رو بزار رو دیوار تکون میخوره
ارام
13 شهریور 92 9:28
سلام غصه نخور تکونم میخوره شاید غذایی که میخوری کم قند تره یک کم چیزای شیرین بخور تکوناش بیشتر میشه من با اینکه تجربه یه بارداری دیگه دارم بازم اگه یه روز کمتر تکون میخوره خیلی غصه میخورم تا این بچه ها به دنیا بیان ما مامانا دق می کنیم
ارغنون
13 شهریور 92 10:28
سلام كيارا جون. خدا رو شكر كه به سلامتي ماه ششم رو هم پشت سر گذاشتي. واي از دست اين تكونهاي ني ني كه دائم مادرها رو نگران ميكنه. منم همين نگراني رو داشتم پاشدم رفتم مركز بهداشت كلي دعوام كرد و بهم گفت بيخودي هي هر روز پانشو راه بيفت بيا اينجا، ني ني تكون ميخوره شما متوجه نميشي. بايد توكل كنيم به خدا كه همه چيز دست اونه.
مامان امیر مهدی(سوده)
14 شهریور 92 16:50
خصوصی
فاطمه
15 شهریور 92 2:32
خدا رو شکر که ماه ششم هم تموم شد بسلامتی پیغام به نی نی خوشمله : نی نی خوشمله هر چند خونه ای که توش هستی کوچیکه ولی یکم توش فوتبال بازی کن که مامانی اینقدر نگران نشه عزیزم اینقدر نگران نباش انشالله این سه ماه باقیمونده هم سپری میشه و نی نی خوشمله با سلامتی میاد
مادر منتظر
15 شهریور 92 18:20
سلام مامان ثریای بنیتا کوچولو انشاالله که حال بنیتا خوب هست عزیزم دخملی من هم خیلی این روزا کم تکون میخوره . خوابیدن فکر کنم این وروجکا . منم نگران میشم ولی سعی میکنم آرامشم رو حفظ کنم دیگه . کار دیگه ای که از دستم بر نمیاد بنیتای نازنینم روز دختر مبارککککککک باشه خوشگلم انشاالله به سلامتی به دنیا بیای میبوسمت خوشگلم
مامان ترانه و برنا
15 شهریور 92 19:05
قند خونت پایین نیست دوستم /به پهلوی چپ دراز بکش میوه زیاد بخور روز دختر و به بنیتا جونم تبریک میگم بوس
مامان امیر مهدی(سوده)
15 شهریور 92 20:54
خصوصی
فاطمه
16 شهریور 92 1:04
سلام دخمل کوچولو هر چند که شما هنوز پاهای خوشملتون رو تو این دنیا نزاشتید ولی بالاخره که دخملی هستید و وظیفه ما اینکه که به شما تبریک بگیم دخملی روزتون مبارک انشالله سال بعد خدمت خودتون روز تون رو تبریک میگیم
مریم
16 شهریور 92 10:49
به این آدرس سر بزنید http://artcolection.persianblog.ir/