بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دختر پاییزی من

خدایا شکرت به خاطر این دخمل کوشولو

1392/4/12 16:21
نویسنده : ماماسی
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

یه دخمللللللللللللللللل دارم شاه نداره

صورتی داره ماه نداره

از خوشکلی تا نداره

به کس کسونش نمیدم

به همه کسونش نمیدم

به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم

بلهههههههههههه ... بالاخره رفتیم سونوگرافی کوشولوی من ...

چون مجبور بودم تنها برم اول که رفتم اونجا یکم استرس داشتم همش میگفتم کاش بابایی هم

پیشمون بود... نفر دوم بودم تا اسممو صدا زد قلبم تند تر زد...

رفتیم اونجا کنجدم یه خاله مهربونی بود اومد مامانی رو آماده کرد تا آقای دکتر بیاد.. دکترم خیلی

مهربون بود... اومد بعد سلام و احوال پرسی سونوگرافی رو شروع کرد ... حسابی همه جاتو نگاه

کرد تا سالم سالم باشی و خدا رو صد هزار مرتبه شکر سلامت بودی عزیزم حالا من هی منتظرم

که ببینم چرا نمیگه جنسیت رو ...

که آخر از همه گفت ... خودشم گفت بزار اول سلامتیش بعدا جنسیت ...

که یه دفعه گفت جنسیت دختر !!! من دیگه رو فضا بودماااااااااااا اشکام همینجوری میومد اقای دکتر

میگفت بیا اینم دخترت دیگه چی میخوای ؟؟؟؟

اینم یه عکس کوچمولو از شما :

ضربان قلبتم 140 تا در دقیقا بود عزیزکم ....

خدایا با خاطر سلامتی کنجدمون و هدیه ی ناب اسمونی که تو این ماه عزیز بهمون داد هزار بارشکرت

میکنم....

خدایا واسم حفظش کن و سالم دنیا بیاد ... الهی امین

حالا میتونیم بریم برات جی جی بخریممممممممممممم....

میبوسمت قند عسلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بعد از اين
12 تیر 92 19:01
دختر خيليييييييييييييييييي خوبه ) کلي مبارکت باشه مامان خانومي...
مامان ني ني
12 تیر 92 20:21
اي جانم قربون دخمل كوچولو بشم من خيلي خيلي مباركه به قول يكي از دوستان انشالله خدا چادر حضرت فاطمه رو سرش كنه انشالله قدمش خير باشه
مامان مانی
13 تیر 92 1:45
مبارک مبارک دخمل نازمون مبالک تبریک میگم دخملی رو به مامانیش ایشاا.. که صحیح و سالم فارغ بشی و هر دو در سلامت کامل به سر ببرین
زهرا
13 تیر 92 11:00
سلام خوبه که تونستی عکس بزاری کلی ذوق کردم شرمنده دو روز مهمون داشتم نیومده بوده وب راستی مبارکه نی نی دختر ای جان چه عسل خانمی میشه خدا حفظش کنه
زیتون
13 تیر 92 17:55
مبارک باشد سعی کن خوراکی های ب 12بیشتربخور این ایام که اعصابش قوی بشه کباب برگ گوشت گوسفند جگر کره وروغن گاوی یا گوسفندی که ازشیرتهیه شده تخم مرغ (محلی بهتره ) شب ها شیرباخرما کره وروغن میشه باعسل بخوری روغن زیتون بودار با عسل زیباترمیکند صبح تخم مرغ با روغن زیتون یا همان کره گاوی و شب ها 5عددبادام کنارهمه غذاهایک قاشق چای خوری عسل یا دوتاخرما بخصوص کناربرنج وهرگز کناربرنج ماست نخور موز نخور ------------------- ب 12مانع سقط جنین وسبب تقویت بینائی وشنوائی است
زیتون
13 تیر 92 17:58
http://zatun.blogsky.com/5 لنیک تغذیه دوره بارداری
آیدا
15 تیر 92 7:34
سلام. مبارکه عزیزم دخمل طلات....... ایشالا به سلامتی و خوشی بیاد تو بغلتون و شادیتون کامل کامل بشه...........
ارغنون
16 تیر 92 11:20
واي عزيزم خوش به حالت كه جنسيت ني نيت معلوم شد. و از همه مهمتر خداروشكر كه صحيح و سالمه. دختر خيلي خوبه منم خيلي دوست دارم ني نيم دختر بشه آخه مادرشوهرم ۳ تا نوه داره همه شون پسرن. كلا خودشم يه دونه دختر داشته. حالا اگه ني ني من دختر بشه خيلي عزيز ميشه و خودشو جا ميكنه. خواهرشوهرم كه ميگه من دعا ميكنم دختر بشه و مطمئنم كه دختره. ولي خب مامان خودم دوست داره پسر باشه. حالا من اين وسط گير كردم. براي خودم اصلا فرقي نداره فقط ميگم انشالله سالم باشه.
رومینا
16 تیر 92 17:49
الهی قربونت بشم که اینقدر خوشحال شدی عزیز دلم ایشالا که همیشه همتون سالم باشید خودت نینی نازت همسر مهربونت
فریبا
17 تیر 92 15:08
مبارکه خانومی ایشالله دختر کوچولوت صحیح و سالم به دنیا بیاد و این جوراب نقلیا رو پاش کنه و تو بیشتر بری تو فضا.ههههههه پیش ما هم بیا. راستی من تو کلوپ قزوینیا هستم اونجا دیدمت