بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

تکون های نینیش زیر دست باباسی

1392/5/29 19:00
نویسنده : ماماسی
327 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سلام عزیز دلم ...

روز یکشنبه مجبور شدیم سرویس کالسکه ای برای شما گرفته بودیم رو پس بدیم اما خب زیادم بد

نشد حالا بهترشو میخوام برات بگیرم راستش اون از اول هم زیاد به دلم ننشسته بود...

یکم دیر شد خبرا اما میخوام بگم که بدونی بعدا ...

روز یک شنبه ظهر بود بابایی دستشو گذاشته بود رو شکمم و داشت با شما حرف میزد یهو زیر دست

بابایی دو بار محکم لگد زدی و تکون خوردی واییییییییییییی بابایی خیلی ذوق کرده بود و همش جای

دستشو میبوسید میگفت دخترمو حس کردم ... خیلی خوشحال بود و تجربه خوبی بود براش ...

سرویس خواب (روتختی) و قنداق فرنگی و اویز تختم خریدیم انشالا وقتی کامل بشه سیسمونی ات

عکسشو میزارم برات خیلی دوستتدارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

maman taraneh
30 مرداد 92 0:49
مبارکه عزیزم
مامان دخمل طلا
30 مرداد 92 7:02
اي جونم بنيتا گلي باباي ني ني منم خيلي دوس داره دخترشو حس كنه ولي دخترم تا باباش دستشو ميذاره ديگه تكون نميخوره انشالله وسايلشم مباركش باشه
ارام
30 مرداد 92 8:52
سلام خوب کردی چیزی رو که دوست نداشتی پس دادی خوش به حال نی نی تو که همه چیش تکمیله من منتظرم شهریور خریدام رو شروع کنم چشم و دل بابای نی نی روشن که وجودش روحس کرده
زهرا
30 مرداد 92 11:31
چه کیفی کرده بابایی
مادر منتظر
30 مرداد 92 12:17
سلام عزیزم از اینکه به وبلاگمون سر زدی ممنون خیلی خوشحالم کردی واقعا تکون خوردنای بچه خیلی لذت داره و انگار آدم همش منتظره نینی تکون بخوره . وسایلی که برای نینی گرفتی مبارک باشه انشاالله صحیح و سالم به دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه و قند توی دلتون آب شه با دیدنش. برای من هم دعا کنید که بچم صحیح و سالم به دنیا بیاد بازم منتظر شما در وبلاگمون هستم
مامان مانی
30 مرداد 92 12:40
عزیزم حتما همسری کلی خوشحال مو مشعوفه دقیقا قیافه اش رو میتونم تصور کنم چون همسری منم همین حال بهش دست داده ایشااا... هر چی که براش خریدی و میخری در سلامت کامل و در کنار شما با خوبی و خوشی استفاده کنه
maman taraneh
30 مرداد 92 13:17
خصوصی داری ثریا جون
maman taraneh
30 مرداد 92 18:32
عزیزم رمز وبلاگ و واستون خصوصی گذاشتم گویا بدستتون نرسیده واسه همین یه نظر جداگانه میزارم که نظر خصوصی داری عزیزم پون در بیشتر مواقع نظرات خصوصی نمیانند
maman taraneh
30 مرداد 92 18:38
الان تو چند هفته ای عزیزم من 22 هفته ام
مامان تینا و رایان
30 مرداد 92 19:36
مبارکش باشه ایشالا عزیزم..به سلامتی کی به دنیا میاد نی نی گلی؟
باران
2 شهریور 92 9:08
واي چه حس زيبايي يعني ميشه من و بابايي ماهي کوچولو هم خيلي زود اين تجربه و اين حس رو احساسش کنيم وسايل خوشگل دختر مامان مبارک باشه عزيزم قابل دونستي به من سر بزن قبلا برات رمز گذاشتم گلم بازم اگه رمز خواستي ميزارم برات ثريا جون
مامان اریانا
2 شهریور 92 14:09
راستی با دخترتون خیلی صحبت کنین ..خیلی تاثیر داره و جنین کاملا می شنوه.من تجربه دارم .دخترم صدای باباشو می شناخت وتا صداشو می شنید تکون می خورد.بعد از به دنیا اومدن هم برای اولین بار وقتی صداش کرد .چشماشو باز کرد ونیگاش کرد خیلی جالب بود..