بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

تخت کنار تخت مادر

1392/6/1 18:37
نویسنده : ماماسی
385 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این چند روزه خیلی مامانت هی دلش میخواد برای تو بنویسه

جدیدا یه تخت کنار تخت مادر دیدم البته عکسشو خیلی خوشم اومده کاراییشم از گهواره ای که دیدم

بیشتره میخوامم بدم دایی جونت تو کارگاه خودشون برات درست کنه ...

احتمال خیلی زیاد دیگه اونو بگیرم به جای گهواره ....

الان ذوق دارم فردا بریم با باباسی خونه عزیز اینا که عکس این و به دایی جون نشون بدم که ببینم

برات میسازه ... و شایدم بتونه یکم خوشکل ترش کنه ...

فدات بشه مامان الهی

بعدا نوشت جمعه یکم شهریور:

دختر گلم عکس تختو به دایی جون نشون دادم گفت میتونم درست کنم براتون .... اما من و بابایی هنوز

نمیدونیم هم اینو دوست داریم هم گهواره ...

حالا باز فکرامونو بکنیم ببینیم چی میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان دخمل طلا
31 مرداد 92 6:40
اي جونم ني ني آره ببين كدوم خوشگلتره همونو براش بخر عزيز
maman taraneh
31 مرداد 92 9:09
سلام حتما عکس بارداری و بنداز خیلی خاطره شیرینیه تو شهر ما هم از این خبرا نیست من هم همون اتلیه عروسیمون رفتم 2 هفته این خوشمله از نی نی من بزرگتره عزیزم بببووووسسسسسسسسسسس واسه سیسمونی هم زیاد شلوغش نکن خیلی از وسایل و تا یکسالگی هم استفاده نمیکنی اما یه سری ها جز واجباتند اونها رو حتما بخر
باران
2 شهریور 92 10:13
فکر ميکردم دادم ببخشيد رمزم m16m خوشحال ميشم بياي پيشم
ارام
2 شهریور 92 11:14
به نظرمن تخت بیشتر به کارت بیاد بازم ببین کدوم خوشگلتره
مادر منتظر
2 شهریور 92 12:48
سلام مامان مهربون بنیتا انشالله نینیتون سالم به دنیا بیاد و از هر چی براش خریدین استفاده کنه عزیزم . هر چی بیشتر به دلت میشینه اونو بخر چون بعدا همش فکرت میمونه پیش اونی که بیشتر دوست داشتی . مبارک باشه پیشاپیش . به وبلاگ ما سر بزن خوشحال میشم
مامی
2 شهریور 92 16:12
سلام ناتاناییل هستم. قول دادم عکس سیسمونیشو بذارم اما هرکاری میکنم نی نی سایت نمیذاره آدرس بدم. آدرسشو اینجا برات گذاشتم طبق قولم. شرمنده که دیر شذ همین الان کارم تموم شد. نظر یادت نره
مادر منتظر
3 شهریور 92 12:53
سلام مامانی مهربون بنیتا نینی چطوره؟ انشالله هر دو خوب باشین ممنون به وبلاگ ما اومدی و نظر گذاشتی خیلی خوشحالم کردی . من هنوز خیلی برای نینی خرید نکردم البته تخت کودک نوجوان داره نینیم ولی برای چند ماه اول که میخوام تو اتاق خودمون بخوابه نمیدونم گهواره کنار تخت مادر بگیرم براش یا تخت پارک ؟ یا اینکه همون تختی که گرفتم واسه اتاق خودش کافیه , آخه توی اتاق خودمون جا کمه . میخوام واسه چند ماه اول جای خواب درست حسابی داشته باشه . من که از خرید وسایل برای نینی هیچ وقت سیر نمیشم مگه پولم تموم بشهههههههه البته میدونم اسراف نباید کرد و کار خوبی نیست . من قبلا یه تجربه تلخ داشتم . نینی دو روزم رو که یه پسر ناز بود از دست دادم و هر چی براش وسایل خریده بودم بدون استفاده موند . الان برای دخملم بعضی وسایلش رو میتونم استفاده کنم ولی دوست دارم وسایل نو هم براش بخرم . ه وقت رید تموم شد و اتاقش رو چشدم سع میکنم عکس گیرم و بزارم توی وب. امیدوارم همه نینیها صحیح و سالم به دنیا بیان و از وسایلشون استفاده کنن و لذت ببرن . بازم به وبلاگ ما سری بزن خیلی خوشحال میشم
maman taraneh
3 شهریور 92 16:00
انشاله که به زودی مشکلتون حل میشه عزیزم
maman taraneh
3 شهریور 92 16:01
عکس سونو 4 بعدی برنا رو تو وبلاگش گذاشتم ثریا جون
باران
5 شهریور 92 8:15
مامان ثريا لطفا رمز