بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دختر پاییزی من

خدا رو شکر که سلامتی

1392/4/11 11:46
نویسنده : ماماسی
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برگ گلمممممممممممممم ....

بالاخره مامانی داره یاد میگیره که تو این سایت چه جوری کار کنه ... فقط بلد نیستم چه جوری

عکس بزارم که باید از دوستام یاد بگیرم ...

عسیس دلم دیروز رفتم دکتر و آزمایشتو به خانم دکتر نشون دادم خدا رو شکر همه چیز خوب بود

... دو روز دیگه نوبت سونو گرافی دارم دیگه دل تو دلم نیستتتتتتتتتت ...

عاشقتم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی
10 تیر 92 16:13
سلام خانمی قدم نورسیده زمینی نشده مبارک ایشاا... که به سلامتی به دنیا میاد مبارکتون باشه فسقلی
زهرا
10 تیر 92 16:20
سلام دوست محمد حسین جووووووووووون برا اینکه عکس بزاری تو قسمت میز کار یه آیتم هست عکس درخت داره موس رو که روش نگه داری نوشته درج/ ویرایش تصویر میتونی باهاش از اینترنت یا کامپیوتر عکس بزاری بعد محمد حسین و مامانش میان نظر میدن