بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر پاییزی من

شکلاتم عاشقتم

1392/4/11 11:47
نویسنده : ماماسی
249 بازدید
اشتراک گذاری

شکلات من سلام ...

مامانی دیگه دلش طاقت نداره فقط یه روز دیگه مونده تا برم سونوگرافی و ببینمت چون این دفعه هم

دکتر خودم سونو نکرده خیلی ذوق دارم ببینمت ...

دلم میخواست بابایی هم باهام بیاد اما اینجا که نوبت گرفتم نمیزارن کسی همراه ادم بیاد و تاکید هم

کردن تنها برم !!!

چه میشه کرد اما عکس خوشکلتو برای بابایی میارم ...

امروز یکم مامانی دلش گرفته ... بابایی قول داده عصری که از سرکار اومد باهم بریم بیرون ...

میبوسمت عزیزکم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی
11 تیر 92 12:33
سلام خانمی غصه ازت دور باشه بچه داری یه کم کوشولو سخته اما شیرینی هاش صد برابرشه بعدم با یه کم مطالعه و کمک از تجربه بقیه آسون میشه ایشاا... که دیگه هیچ وقت دلت نگیره با تبادل لینک موافق؟
مامان ني ني
11 تیر 92 20:33
سلام عزيز دلم-خدا رو شكر كه ني ني سالمه حتما بيا خبر بده كه ني ني چي هست؟