بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

اولین عید بنیتای عزیزمممممممممممم

1393/1/3 22:36
نویسنده : ماماسی
950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل من و بنیتا ... خوبین؟

سال نوی همه مامانا و نی نی ها مخصوصا نی نی هایی که مثل بنیتا اولین عیدشون هست

مبارک باشه امیدوارم سال خوبی داشته باشید و سایه تون همیشه بالای سر نی نی هاتون

باشه ...

بنیتای قشنگ مامان امسال اولین عیدی هست که شما کنار ما هستی .... پارسال موقع

سال تحویل توی دلم از صمیم قلبم از خدا خواستم که تو رو به ما هدیه بده ... نمیدونستم

که شما خودتو توی دل مامانی جا کردی ... و درست بعد از عید فهمیدم که داری به جمع

ما اضافه میشی ... و حالا امسال شما کنار ما هستی و سال تحویل توی بغل بابایی خونه

عزیز جون بودیم ... خیلی خوب بود بهترین حس دنیا رو داشتم ... از خدا خواستم تو رو همیشه

برای ما نگه داره ....

عزیز دلم این عکس مال صبح روز سال تحویل هست من کلی کار داشتمو بابایی داشت با

شما بازی میکرد که من به کارهام برسم ....

مامان قربون دستهای قشنگت بشه که گذاشتی روی صورتت ...

عزیز دلم برای اولین بار روز سال تحویل من شما رو خودم بردم حموم ... البته به کمک بابایی ...

وای خیلی حس خوبی بود نفسسسسسسسسسسسسسسسسسم ... با بابایی کلی

قربونت رفتیم ... هر چند گریه میکردی اما واقعا عالی بود ...

عزیز دلم اینجا داشتیم ناهار میخوردیم شما اول خواب بودی بعدش بیدار شدی و رخت خوابتو

آوردم کنار سفره که حواسمون بهت باشه ...از بس تکون خوردی کم مونده بود بیای تو سفره !

قربونتتتتتتتتتتتت برم عشق مامان

بعد از ناهار دوباره خوابیدی ...

قربونت برم اینقدر تو خواب تکون میخوری که از تشکت خارج میشی ... به خاطر اینکه خونمون سرده

شبها رخت خوابتو کنار بخاری میندازم ... بعد که بیدار میشم بهت شیر بدم میبینم از بس تکون خوردی

رفتی روی موکت !!!!!!!!!!!

مامان فدات بشه الهی ...

عزیز دلم بعد از ظهر هم با بابایی حاضر شدیم و رفتیم خونه عزیز جون... هر سال همه با خاله ها

موقع سال تحویل جمع میشیم خونه عزیز و باباجی ...

قربونت بشم دختر خوشکلم چقدر ملوس شدی ... خاله هات کلی قربونت رفتن همین دیدنت و

همه میخواستن زودتر از بقیه تو رو بغل کنن ...

قربون دختر مثل عروسکم بشمممممممممم....

اینم دخملی و بابایی مهربونش

عزیز دلم امروز عزیز جون اینا و خاله فاطمه اینا برای عید اومدن خونمون ...

اینجا قبل از اومدن مهمون هامونه من و شما و بابایی منتظرشون بودیم ... فدای خنده هات بشم

فدات بشم الهی اینجا هی میخواستیم بشینی هی یه وری میوفتادی میخندیدی ...

من و بابا عاشقتیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دخمل طلا
4 فروردین 93 11:52
سلام عيد خودت و بنيتا و باباش مبارك اي جونم هزار ماشالله خيلي ناز شده هميشه براش اسفند دود كن عزيزم
خاله
8 فروردین 93 17:52
عیدت مبارک کوچولوی نازنازی
ارام
10 فروردین 93 1:09
ماشااله به گل خانم خدا حفظش کنه سال نوتون خیلی مبارک
خاله
11 فروردین 93 15:08
تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
ارغنون
12 فروردین 93 20:23
سلام عزیزم. سال نو مبارک. ماشالله بنیتا جون مثل عروسک شده. خدا حفظش کنه. انشالله که سال خوبی در کنار هم در پیش رو داشته باشید. از طرف من هزارتا بوس برای بنیتاجون.
madarkhanomi
14 فروردین 93 14:39
سیزدتون بدر، دشمناتون دربدر، رفقاتون گل به سر، خوشیهاتون صد برابر
maman masi
18 فروردین 93 17:22
ای جانم هزار ماشالا چه بزرگ شده دخملیت عیدتون مبارک خدا حفظش کنه
الهام(مامان اميرحسين)
18 فروردین 93 18:38
عزيزم عكسات خيلي نازن... عافيت باشه!عكس آخريش خيلي قشنگه!
آیدا
20 فروردین 93 10:50
ااااااای جونم..... هزارهزار ماشالا.... عیدت مبارک بنیتا گلیه نازنازی...
نیلویی
20 فروردین 93 13:43
ای جانم چقدر بزرگ شده سال نو مبارک
الهام
21 فروردین 93 9:23
موهاشو قربون....صورت ماهشو قربون....چقدر خوش اخلاقه بنیتای ناااازمون...خدا حفظش کنه....