بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

دختر پاییزی من

عکسای آتلیه دخملیییییییییییی

1393/9/7 17:27
نویسنده : ماماسی
1,698 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام دلبرکمممممممم

نفس مامان دیگه از این به بعد سعی میکنم بیشتر برات بنویسم نفسم

دختر گلم این روزها می ایسته اما هنوز نمیتونه راه بره قربووووووووونش برم

ماما بابا میگه

 به تک تک میگه دک دک

تا غذا و خوراکی میبینه میگه به به به به

بهش میگم ببعی میییییییگه ؟ بلند میگه بببببع ببببع

میگم هاپو چی میگه میگه اپ اپ

به قاشق میگه دادوگ

اینها کلماتی هستن که دست و پا شکسته دخملی ادا میکنه ...

عزیز دلم شما 8 ماهه بودی که چهار دست و پا رفتی شیرین من ...

کنترل رو خیلی وقته میگیری سمت تی وی و میخدای روشن خاموش کنی

دی وی دی رو خیلی دوست داری هی روشن و خاموش کنی به همین خاطر ما از پریز کشیدیمش

از میز تلویزیون میگیری و نگاه میکنی هی میارمت عقب دوباره میری سمتش شیطون منننننن

قاشق رو میگیری دستت و میخوای خودت غذا بخوری

البته اینها که میگم خیلی وقته انجام میدی و من تاریخش رو فراموش کردم ببخشید مامانییییییی

دوست داری بپری وسط سفره تا میندازیم بهمش میریزی وقتی خونه باباجی هستیم باباجی عاشق

این کارته و کلی قربونت میره میگه بچه رو ول کنید بزارید شیطونی کنه

این عکس یازده ماهگیته نفسسسسسسسسسسسسسسم

 

بنیتا با تیپ پاییزییییییییییی

اینجا هنوز دوتا دندون داشتییییییی

جیگررررررررررررکم وقتی 7 ماهه بودی بردیمت اتلیه

عکساشو  تو ادامه مطلب میزارم البته یکم کیفیتش کمه چون عکس ها رو اسکن کردم

و یکیش هم بزرگ کردم و نمیشد اسکن کنیم از روش عکس گرفتم

الانم رو دیوار خونمونه

 

قرووووووووووووونت برم شیرینی زندگی من

پسندها (4)

نظرات (3)

عمه فروغ
7 آذر 93 22:37
به به چه عکس هاي خوشگلي هزارماشاا..فداي شيرين زبونيات ان شاا.. هر چه زودتر دخترک شروع به راه رفتن ميکنه
aida
8 آذر 93 7:49
ای جانم. چقدر شیرین و با مزه است... هزار ماشاالله
خاله
11 آذر 93 15:02
خدا حفظش کنه...........................