بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

دختر پاییزی من

تولد تولد تولدت مباااااااااااارک

1393/10/13 17:51
نویسنده : ماماسی
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اومدم با عکسای تولد شیرین دخملکم

خیلی دیر شد البته جشن بنیتا تازه هفته قبل بود جمعه پنجم دی ماه براش جشن گرفتیم ...

همونجور که میدونید وقت من خیلی محدوده با این کار شیفتی و وضع خداب بنیتا و کارای خونه همیشه

یه مامان خسته هستم که تا بنیتا میخوابه منم میخوابم ... از طرفی هم ماه گذشته اصلا روز تعطیل نداشتم

... بگذریم

برگ گلم مامانی برات بگه از تولد

روز قبل از تولدت قرار بود خانواده بابافرشاد بیان خونه ما اما خب متاسفانه به دلیل فوت شوهرخاله بابایی

نشد اما من من که تدارکم رو دیده بودم دوست بابا فرشاد با خانمش رو دعوت کردیم خونمون ... اینم بگم

که فامیل بابایی راه دور هستن و بابایی نمیتونست بره ...

اون روز خودم برات یه کیک درست کردم و یه تولد کوچولوی چهار نفره گرفتیم ...

قربونت برم همش کیکو نشون میدادی میگفتی نوم نوم ....

خیلی خوشمزه شده بودددد از خودم تعریف کنم یکم خخخخخخ

فرداش که یازده آذر ماه روز تولدت بود طبق قرار قبلی رفتیم خونه عزیز جون

که قبلا همه چیز رو بابا فرشاد برای مهمونی شام به عزیز جون رسونده بود ... چون خونمون کوچیکه

و با خاله ها و خانوادشون زیاد میشدیم شام رو خونه عزیز دادیم ...

اونجا هم خیلی خوب بود فقط انگار سرما خورده بودی کلا یکم حوصله نداشتی دلبرکمممممممم

روز چهارده آذر ماه تولد دخترخاله سحر هست به همین خاطر خاله جون برای شما یه کیک مشترک

گرفت و ما دیگه کیک نگرفتیم ...

و امااااااااااا جشن کوچولویی که بعد از ماه صفر تو خونه خودمون برات گرفتییییییییییییییم ....

خیلی خیلی خوش گذشت ... روز قبلش خاله ها اومذن کمکم و همه چیز رو آماده کردیم ...

از قبل هم وقت گرفته بودم که ببرمت آتلیه .. از صبح که بیدار شدی نخوابیدی به همین خاطر

وقتی رفتیم آتلیه زیاد همکاری نکردی خسته بودی و کلافه شده بودی ... تا برگردیم خونه تو

ماشین خوابت برد و تا اومدن مهمونا یک ساعتی خوابیدی عوضضضضضش حسابی خوشحال

و شاداب شدی و توی مهمونی اصلا اذیت نکردی قربونت برم ... همش میگفتی نانای نانای

دست میزدی ... خلاصه که خیلی خوب بودی ...

بقیه عکسا از جمله کادوی من و بابایی تو ادامه مطلب

 

این کارت های تولد بنیتاااااااااا

اووووووووووووووول کادوی بابا فرشششششاااااااااااااد هوررررررررررااااااااااا

اینم کادووی من

مبارکت باشه عزیز دلم

این عکس بنیتا و بابایی تو آتلیه

عکس تزیینات تولد

عکس میز عصرونه

عکس کیک تولدت

و اما عکسای ناز و خوشملتتتتتتتت

مامان قربون پاهای خوشکلت بشه

این کادو رو دوست من برات گرفته بود و انگار چشمتو گرفته بود هی میزاشتم سرجاش و هی

میرفتی برش میداشتی

اینک عکس کادوهات که البته بیشتر پول بود

مبارک باشه دخترکم

عزیز دلم تو بهونه من و بابافرشاد برای زندگی هستی همیشه بخند ...

بالاخره تونستم برات بنویسممممممم خخخخخخخخخ

 

 

پسندها (5)

نظرات (14)

مهسا مامان رها
13 دی 93 19:00
به به چه تولدی... خوش به حال بنیتا ... 3 تا کیک تولد!! خیلی نااااز شدی عزیز دلم.. بازم تولدت مبارک خوشکله ایشاا.. همیشه شادو سلامت باشی
عمه فروغ
14 دی 93 16:46
بنیتا جونم تولدت مبارک عزیزم کادوهاتم مبارک ان شاا.. بسلامتی استفاده کنی دست مامان جونم بخاطر این همه زحمت درد نکنه
مامان دخمل طلا
14 دی 93 17:22
ای جووووووونم عشق خاله مبارک باشه عزیزم چه کادوهای خوشگلی دست مامانی و بابایی درد نکنه
مامان هادی
15 دی 93 9:02
عزیزم بنیتای خوشگل تولــــــــــــدت مبارک خاله جون دست مامان و بابای گلت درد نکنه خیلی طحمت کشیدن برات .همیشه سایه شون بالا سرت باشه ایشالا.
aida
16 دی 93 13:34
سلام و تبریک مجدد مامان آیدا و متتینا گلی به مامان ثریا و بنیتا گلی... ایشالا که همیشه خوب و خوش باشین و دخمل گلت هم زیر سایه خودت و همسری بزرگ و خوشبخت بشه.... ماشالا خیلی نازه، تولدش هم که که خیلی خوب بوده...... بووووووووووووس
فاطمه مامان صدرا
20 دی 93 0:46
به به چه دختر نازی. تولدت مبارک خوشگل خانوم.
فاطمه
25 دی 93 0:40
هزار ماشالله چه خانم شده دخملی ما تولدش صدباره مبارک باشه
مامان مانی
29 دی 93 15:53
به نام خدا تولد تولد تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررک شازززده خانم
الهام مامان
2 بهمن 93 3:41
خیلی خوب بود ثریا جان خوشحال شدم که نوشتی تولدش عالی بود خانومی دست همگیتون درد نکنه....چه کادوهای خوشگلی مبارکه عروس گلم باشه لباسشم فوق العاده قشنگ بود ماج محکمش کن از طرف من
خاله
17 بهمن 93 15:51
تولدت خیلییییییییییییییییییییییییی مبارک بنیتا جوووووووووون مامانی همیشه شاد باشید......
مهناز
28 بهمن 93 21:32
سلام چه دخترماهی خداحفظش کنه انشا.. :-) من تابلوهای خوشگل برااتاق خواب بچه هانقاشی میکنم خوشحال میشم به وبم سربزنید قیمتهاش هم حراجه ۳۰ تا۴۰ تومن :-)
عمه فروغ
3 فروردین 94 2:07
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مهسا مامی رها
15 فروردین 94 15:31
سلام بنیتا جونم... سال نو مبارک خوشکل خانوووم..نمیدونم این مامان کجاست نمیاد ... دلمون واسه عکسای جدید و خوشکلش تنگ شده
مامان هادی
17 فروردین 94 10:54
سلام مامان بنیتا جون عیدتون مبارک عزیزم. عکس نمیخوای بزاری از این گل دخمل؟؟؟؟ راستی آدرسمون تغییر کرده ممنون میشم شمام تغییر بدین