بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

5 ماهگی وسوراخ کردن گوشای دخملیییییییییییییییییییی

1393/2/17 13:29
نویسنده : ماماسی
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی

مامانی حسابی تنبل شده هاااااااااااا ببخش عزیزکم ...

البته یکمی هم تقصیر شماست ند وقتیه زیاد اذیت میکنی و بی قراری شبها خوب نمیخوابی ... دم عید خوابت

تنظیم شده بود اما مدتیه باز بهم ریخته و مثل دوران نوزادیت شبا هر یک شاعت شایدم زودتر بیدار میشی ...

دیشب بعد از مدتها خوب خوابیدی و فقط دوبار بیدار شدی منم تونستم یکم استراحت کنم ...

عزیز دلم روز 23 فروردین ماه با خاله شعله شما رو بردیم و گوشای کوشولوتو سوراخ کردیم خیلی استرس

داشتم اما خدا رو شکر فقط چند ثانیه گریه کردی بعدش هم اصلا عفونت نداشتی همش میترسیدم جاش

عفونت کنه ... مبارکت باشه عزیزززززززززززززززم

روز8 فروردین ماه هم گوشواره طلاتو اندخاتیم ... متاسفانه گوشواره ای که بابا برات گرفته بود برات بزرگ بود

خاله شعله زحمت کشید و برا یه گوشواره کوشولو هدیه گرفت :

خیلی بهت میاد مبارکت باشه کوشمولوی مامان

دو سه روز پیش برای اولین بار شما رو گذاشتیم توی رورویک خیلی خوشحال بودی و همش صدا در میاوردی اما

فقط پنجه پات به زمین میرسه نتونستمم تنظیمش کنم ... زیر پات کوسن گذاشتم البته زود هم کلافه شدی و

برت داشتم ...

فدای چشمای خوشکلت بشم دیروز هم خودم شما رو با کالسکه بردم بیرون ... خوشبختانه از کالسکه ات هم

خوشت میاد وقتی بیرون بودیم همه جا رو نگاه میکردی و گاهی هم به من میخندیدی فدای خنده هات بشم

تازگیا بیشتر شما رو دمر میازرم و خوشت میاد اینجا هم خونه خاله هست و شما رو دمر گذاشته بودیم

وسط هفته رفته بودیم خونه خاله جون شبش قرار بود بریم مهمونی همون جا با خاله مهربان فرستادمت

حموم وقتی از حموم شما رو تحویلم داد بسته بندیت کرده بود خخخخخخخخخخ

عزیز دلم ببخش دیر شد اینم عکس 5 ماهگیت جیگر تپلوی مامان

برای سوراخ کردن گوشت خاله جون و دایی جون برات هدیه گرفتن که عکسشو تو ادامه مطلب میزارم

عزیز دلم این روزا حسلبی دلبر شدی ...

خیلی وقته قشنگ دستات رو میشناسی و مدام میبری جلوی چشمت نگاهشون میکنی ...

از دو سه روز پیش هم پاهاتو شناختی و وقتی حالت نشسته هستی تو بغلت پاهات رو میگیری ...

حسابی جیغ میزنی ... میخندی ... همه چیز رو با دستات میگیری و زود میخوای ببری توی دهانت ...

راستی عزیز جون میگه بیتابی هات برای دندونت هست میگه من خودمم بچه رودم علایم دندونم زیاد

طول کشیده و اذیت شدم شمام به من رفتی ... قربونت بشم کاش زودتر در بیاد و اینقدر اذیت نشی ...

مامان قربونت بره خیلی دوستت دارم نفسم

الان شما توی بغلم نشستی و داری به صفحه لپ تاپ با دقت نگاه میکنی....

از عروسکهای روییخچال خیلی خوشت میاد هر وقت بابایی میبره جلوش برشون میدارییییییییی....

بقیه عکسهامون ادامه مطلب ...

 

 

 

 

این لباسها رو خاله جون شعله برات گرفته خیلی بهت میادددددددد

با این کلاه خیلی ناز میشی

این ها رو دایی جون گرفته برات

این ها رو خاله فاطمه جون برات گرفته

 

این لباسای ناز رو هم بابا فرشاد برات خریده خیلی دوسشون دارم

مبارکت باشه نفسممممممممممممممم

 

پسندها (5)

نظرات (19)

الهام
19 اردیبهشت 93 19:23
وای که نمیدونم چی باید بگم!!!!!! مااااااشالله دخترت مصداقه کاااااامله یه دختره خوشگله....هزار الله اکبر.... موهای نازش ، چشماش...خنده هاش خییییییلی دوسش دارم.... لباساشم مبارک باشهههه...بووووس
مامان مانی
20 اردیبهشت 93 15:41
ربونت برم خاله جون سوراخ کردن گوشات هم مبارک خیلی خوشگل شدی خانم خانما بوووووووووووووووووس قربون خنده هات برم کادوهات هم مبارک
مامان دخمل طلا
20 اردیبهشت 93 17:41
اي جووووووووووونم بنيتا خوشگل من مباركت باشه سوراخ كردن گوشاي نازت خوش بحالت ما خيلي ميترسيم گوشاي نازنين رقيه رو سوراخ كنيم آخه خودش هي گريه ميكنه ميترسيم بدتر كنه پس هنوز خودشو نميندازه رو شكم؟ نازنين رقيه دو قدم چهار دست و پا هم ميره اما وقت ندارم وبلاگشو آپ كنم لباساشم مباركش باشه از طرف من بوسه بارونش كن خوشمل خاله
فاطمه
21 اردیبهشت 93 1:19
ماشالله چه خوشمل شدی بنیتا جونم گوشواره های نازت هم مبارک
مامان امیـــرحسیــــن
21 اردیبهشت 93 18:41
سوراخ کردن گوشات مبارک عزيزم گوشواره هاتم مبارك حمامتم عافيت عزيزي
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 22:52
مبارکه پرنسس کوچولو هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
خاله
22 اردیبهشت 93 23:44
خدا حفظت کنه سوراخ کردن گوشتم مبارک باشه لباساتم خیلی خوشگله مبارکه............................. ماشالا خوشگل شدی دختری نازت براش حتما اسپند بریز........
ارام
1 خرداد 93 8:40
سوراخ کردن گوشت مبارک باشه خدا حفظت کنه ماشالله چه ناز شدی بنیتا گلی
مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 15:06
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! دعاگوتون هستم عزیزم
madarkhanomi
10 خرداد 93 10:02
ما آپیدیم تشریف بیارین اونورا ا!!!
نیلویی
18 خرداد 93 16:08
گوشش درد نگرفت؟ گناه داشت بچه ام لباس هاش مبارک اش باشه
آیدا
18 خرداد 93 16:19
ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم قلبونش برم من......... جیگرممممممممممممم
مامان امیـــرحسیــــن
19 خرداد 93 13:53
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامانی دخمل بلا
22 خرداد 93 20:28
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم . عیدتوووووووووووووووووون مبارککککککککککککککککککک .
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:42
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
ارام
8 تیر 93 11:51
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 14:28
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:09
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
آذرمی دخت
22 مرداد 93 10:37
آخی چه نازه، الهی سالم سلامت باشه همیشه