بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

بدون عنوان

1393/7/19 13:28
نویسنده : ماماسی
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نااااااااااااااااااااااااااازم 

دلبرکم میدونم خیلی خیلی شرمندت شدم اما از تنبلی نبوده 

به چند تا دلیل نتونستم برات بنویسم 

الان اومدیم خونه خاله جون و از لپ تاپ داداش امیر (پسرخاله ات ) دارم برات مینویسم 

انشالا تا دو سه هفته دیگه با یه آپ پر از عکسای خوشکل و یه عالمه تعریف از کارای خوبت و شیرین کاریات 

میام .... 

خیلی دوستت دارم عزیزم 

دوتای گلم منتظر ما باشید ...

از همه هم عذرخواهی میکنم که نتونستم این مدت سر بزنم ایشالا از شرمندگی تون در میام .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان رها
6 آبان 93 16:33
سلام به بنيتا كوچولو و مامانش دخمل نازي دارين..رهاي منم تقريبا سن بنيتا جونه...خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد.ايشاا... زودتر مشكل نتم حل شه.منتظريماااا
خاله
6 آبان 93 16:46
zooooooooood biya
الهام مامان
6 آبان 93 17:11
ما همچنان منتظریم....آرمان کلی منتظر عکسای جیگر جونشه