بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

گوشواره های ناناسی مون

1392/7/1 13:31
نویسنده : ماماسی
489 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

یه عالمه برات نوشته بودم اما نمیدونم چرا نی نی وبلاگ قاطی کرد پاک شد شاید بعدا اومدم برات

دوباره توضیح دادم

عزیز دلم اومدم برات عکس گوشواره های ناناسی که بابا فرشاد برات گرفته رو بزارم البته با هم رفتیم

گرفتیم ولی بیشتر سلیقه بابایی بود ... خیلی ذوق داریم که اینا رو تو گوشات ببینیم ...

گرچه دلم هلاک میشه که درد بکشی و گوشاتو سوراخ کنن اما خب عوضش ناناسی میشه گوشات ...

دلم میخواد گازت بگیرم جیگرررررررررررررررم

 

این اولین گوشواره شماست و میخوای باهاش دل ما رو آب کنی

خیلی دوستت دارم نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

باران
2 مهر 92 7:53
واي چقدر نازن اين گوشواره ها برازنده بنيتاي ناز ماست مبارک دخملي باشه
مامان تینا و رایان
2 مهر 92 14:57
ای جونم خیلی نازه مبارکش باشه..من تازه امسا تابستون گوش دخترمو به خواست خودش سوراخ کردم..دلم نمی یومد درد بکشه ..میخواستم وقتی این کارو بکنم که خودش تمایل داشته باشه
مامان دخمل طلا
2 مهر 92 16:39
اي جونمچه گوشواره هاي نازي انشالله مباركش باشه خانوم گل
مامان اریانا
3 مهر 92 0:25
چه خوشمله گوشواره هاش مبارکش باشه ..
مادر منتظر
3 مهر 92 11:59
سلاممممممممم مامانی بنیتا جون وای چه گوشواره های خوشگلی. من حسابی حسودیمممممممممممم شدا. قربون گوشات که اینا میخوان برن توش دست بابا فرشاد درد نکنه واسه این کادوی زیبا این بابایی ها چی کار که نمیکنن واسه این دخملااااااااااااااااااااا . به افتخار همه باباییهای مهربون بزن دست قشنگرو البته حق مامانیهای زحمت کش این وسط پایمال نشه یه وقت یه دستم برای مامانیا
مامان غزل خانم
4 مهر 92 17:48
جونم گوشواره شو
مامان زیبا
4 مهر 92 23:50
الهی چه نازه مبارکش باشه واقعا که دختر بابایی میشه همینه از الان ببین چه کارایی میکنه دل باباییش رو برده
مامان تینا و رایان
5 مهر 92 21:19
سلام عزیزم اومدم که بگم اگه هر موضوعی ناراحتت میکنه به صورت رمزدار بنویس آروم میکنه کمی ادمو..دیدم خودت این کارو کردی..به هر حا امیدوارم از هر موضوعی که ناراحتت کرده هر چه زودتر بیرون بیای