بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

دختر پاییزی من

عکسای دخملکم با تاخیر 1

1393/8/24 12:52
نویسنده : ماماسی
997 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی دوباره فرصتی شد تا بیام برات بنویسم

امروز من تعطیل هستم ... شما الان خوابیدی و اگر بیدار نشی من میخوام برات بنویسم

خیلی حرف داشتم واسه گفتن اما از بس دیر شد یادم رفت منو ببخش گل دخترم ....

اولین عکسی که برات گذاشتم مربوظ میشه به تقریبا 5 ماهگش شما ... وقتی این عکسو

ازت گرفتم دیدم چقدر شبیه بابا فرشاد هستی و عکس بچگی بابا رو گذاشتم کنار عکس شما

البته بابا جون تو این عکس از الان شما بزرگتر بوده ...

قربونت بشم الهی اینجا شما خیلی بی تابی میکردی و ما به همه چیز متوسل شده بودیم تا

یکم ارومت کنیم و برده بودیمت تو ماشین که البته بازم زیاد اروم نشدی عشششششق من

اینجا برای بار اول بود که بستنی رو خودت گرفتی و خوردی و چه خوردنییییییییییم خخخخخخخخخ

همه جاتو  کثیف کرده بودی !!!!!!!!!!

عزیز دلم برای اینکه مطالبی که مینویسم یهو نپره توی چند پست برات عکس ها رو میزارم الان اگه بیدار

بشی سریع میای سمت لپ تاپ و نمیزاری برات بنویسم ... عاشق شیطونیام نفسسسسسسسسس

 

پسندها (4)

نظرات (5)

عمه فروغ
24 آبان 93 12:56
واااااااااای هزار ماشاا.. به بنیتا جونم بستنی خوردنش رو نگاه واقعا چقدر شبیه بابا جونش هست
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 آبان 93 14:27
سلام مامانی گل و ناز بنیتا جونم بابا چه عجبببببببببببببببببببببب ... دلون براتون تنگ شده بود حساااااااااااااابی ... چقدررررررررررررررر نااااااااااااااااااازی عزیز دلم .... تو که کپی بابایی هستی که دختررررررررررررررررررر ... بستنی خوردنشو ببین .... میخورمتاااااااااااااااااا
omid
24 آبان 93 14:45
ماشااله دخمل باباش ، خدا حفظش کنه
ارام
27 آبان 93 9:37
ماشاا... به خانم گل خیلی شبیه باباشه دخترت خدا دختر و پدر رو برات حفظ کنه
خاله
1 آذر 93 16:21
وااااااااااای که چقد دلمون واسه خوشگل خانومت تنگ شده بود خیلی خوشگله ماشالا براش یه اسپند حسابی دود کن پیش ماهم بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا