بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

دختر پاییزی من

عکسای دخملکم با تاخیر 2

1393/8/24 13:05
نویسنده : ماماسی
1,495 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم این نی نی وبلاگ امروز کهد من فرصت کردم برات عکس بزارم بازیش گرفته

بعضی عکسا رو آپلود نمیکنه دیگه منم چون فرصت چندانی ندارم قاطی پاطی دارم عکسا رو برات

میزارم بببببببخششششششششششید

 

این عکسو بابایی ازت گرفته مال اواخر شهریور ماه هست که ذیگه کم کم هوا داشت خنک میشد و

دوباره لباس استین بلند تنت کردم

این عکس مال تیر ماه هست حدودا 7 ماهه بودی عشق من قررررررررربون گوشواره گیلاسی هات

بره مامان ... از گیلاسای حیاط خونه خاله مهربان برداشتیممم خخخخخ

لباسی که تو بهار عمو رضا برات گرفته بود اندازه ات شده بود و داشتیم با خاله مهربان و عمو رضا

میرفتیم خونه عزیززززز چقدر ناز شده بودی عشق من ...

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

نامیلو
24 آبان 93 13:09
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
عمه فروغ
24 آبان 93 14:18
ای جونم بنیتا خوشگلم بوووووس به روی ماهت عروسک
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 آبان 93 14:27
خیلییییییییییییییییییی خوشگل و تو دل برویی عزیز دلممممممممممم ... هزار ماشاالله ... هزار الله اکبر .... خیلی خوردنی هستیا دخترررررررررررررررر ...
ارام
27 آبان 93 9:38
تو عکس آخری یک کوچولو لاغر شده دختر گل شایدم قدش بلند شد
مامان دخمل طلا
29 آبان 93 20:42
ای جونم خانم خانما فدات بشم ناناسم خدا حفظت کنه خانوم گل
خاله
1 آذر 93 16:22
خیلی خیلی ماشالا بهش........................... زودی بیا مامانی منتظریم